Geil stel met nymphomane

Petraf
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 13 dec 2020, 08:10

Geil stel met nymphomane

Berichtdoor Petraf » zo 13 dec 2020, 08:26

Hoi, mijn sletje en ik (beide bi) willen snel eens naar deze bios komen.
We houden van gluurders, bekeken worden, betrapt worden, dus is de bios voor ons wel lekker geil.
Wij zijn ook echte doeners. Wij doen bijna alles, maar met respect en vooral hygiene is belangrijk.
Ook enkel moet er klik zijn. Wij houden van geil met stijl. Dus lopen we graag in sexy lingerie rond.
De vraag is nu: zijn er ook lockers voor onze kleren?
Welke uren en dagen zijn het druks bezocht?
Is er een douche, want sletje laat haar graag onderspuiten door aanwezige mannen?
xxx
Petra en Raf

DirtyHarry1961
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 20 nov 2020, 01:22

Re: Geil stel met nymphomane

Berichtdoor DirtyHarry1961 » zo 13 dec 2020, 18:29

Er zijn geen lockers, wat ik wel vaker zie is dat bezoekers hun spullen laten staan bij de kassa. Deze optie zou je kunnen gebruiken, en vooraf even aangeven dat jullie naakt willen boven en dan je tas beneden aan de trap afgeeft, denk er wel aan dat je absoluut niet naakt in de winkel rond mag lopen, dus een roep van "kan je mijn tas even halen" zou prima kunnen zijn.

Tussen de Nederlandse sexbioscopen kan ik op een hand tellen welke er een douche hebben. Dus dit antwoord is duidelijk deze behoort er niet bij. Er zijn wel was tafels aanwezig in de zalen, neem wel zelf washandjes en handdoeken mee, er zijn alleen papieren doen aanwezig.

Drukste dag is lastig te zeggen nu. Tijdens de Corona en tevens dat dit de enige sexbios is in Maastricht is het nu dagelijks wel drukker dan voorheen, die drukte kan alleen maar toenemen als we eindelijk van die crisis af zijn.
you've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk? :lol:


Terug naar “Chatten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antoniobrist, Davidglomb, GabrielLar, HermanKag, MarionBot en 14 gasten