Voor alles een eerste keer

Deevay
Berichten: 1
Lid geworden op: do 06 jun 2019, 13:29

Voor alles een eerste keer

Berichtdoor Deevay » do 06 jun 2019, 16:00

Hi mensen,

Als single papa van 4 (in co-ouderschap) met een fulltime baan en een kleine 2 uur reistijd per werkdag, blijft er weinig tijd over om uitgebreid op stap te gaan en mensen tegen te komen, laat staan gelijkgestemden te ontmoeten.
Je komt dan al snel terecht in de online wereld van leren kennen en ontmoeten.

Met interesse kijk ik naar de swingerswereld en zodoende kom je ook een keer terecht bij (de website van) een sexbios. Geen ervaring, nooit geweest, wel nieuwsgierig.



Maar: om heel eerlijk te zijn vraag ik me af wat het toevoegd om (vanuit Parkstad) naar Maastricht te reizen om in een bioscoop te gaan zitten naar films die ik wellicht ook thuis via internet kan zien. De toegevoegde waarde moet hem dan zitten in het ontmoeten van gelijkgestemden. Wat levert de grootste kans op om dat te kunnen ervaren? Zijn er bepaalde momenten in de week waarop je een grote(re) kans hebt iemand (in mijn geval vrouwen) tegen te komen? Is de stilte hier op de website en het forum een "teken aan de wand" of geeft dat een verkeerd beeld?

Kortom: ik kom graag vrouwen tegen met wie ik het leuk, lekker en gezellig kan hebben zonder dat het een rib uit m'n lijf moet kosten. Wie neemt met mee op deze (virtuele) reis?
Single papa van 4 (in co-ouderschap) met een full-time baan in Maastricht.
40 jaar oud, de afgelopen 20 jaar doorgebracht in twee lange relaties en nu aan 't ontdekken wat er in de wereld van niet-monogame erotiek te beleven is.

BeJimmiebup
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 23 aug 2019, 08:44
Locatie: Syria
Contacteer:

Voor alles een eerste keer

Berichtdoor BeJimmiebup » ma 02 sep 2019, 21:16

lijkt me echt zo gaaf met ze alleen op een parkeerplaats ofzo..
even de crxjes checken van anderen en daarna gezellig met ze allen wat drinken.. en natuurlijk wel met overleg met politie enzo ect ect.. dat het niet illigaal is.. maar lijkt me leuk een centrale plek in nederland met ze allen naar toe komen en elkaars waggie bewonderen lijkt me leuk

meer mensen die dit leuk lijkt?

groetjes,

MArk

Shermanjakew
Berichten: 1
Lid geworden op: za 26 okt 2019, 22:07

Voor alles een eerste keer

Berichtdoor Shermanjakew » ma 28 okt 2019, 17:57

Ik wil graag met een jongen vrijen en het is mijn eerste keer... het is spannend, wie kan me goede raad of tips geven.. ik wil graag dat het een mooie herinnering wordt en wil het liefst met iemand voor wie het ook de eerste keer is..
Bericht verplaatst - Pancake


Terug naar “Chatten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GabrielLar, HermanKag en 7 gasten